Pilates cvičení, které pomůže při hubnutí i zlepšení kondice

Pilates cvičení, které pomůže při hubnutí i zlepšení kondice

Pilates je cvičení pro posílení těl, zad a svalů

K získání lepší postavy docílíme nejen změnou ve stravovacích zvyklostech.
pilates metodaPohybem a cvičením jde hubnutí a lépe, například pilates metodou, kterou vyvinul Joseph Pilates.
K celkovému zlepšení na zpevnění a posílení svalů pomáhá tato metoda, kdy je důležité soustředění na pohyby těla a držení rovnováhy spolu s dýcháním. Cvičí se tím hlavně břišní a zádové svaly a je vhodné především pro lidi se sedavým zaměstnáním.

I když je pilates cvičení zdravé, cviky jednoduché, není vhodný pro všechny

Obzvlášť pro nemocné s rizikem krevních sraženin, s kolísavým krevním tlakem, či s problémy s páteří.
Pro začátek je nejlepší poradit se s odborníkem, trenérem fitness, aby se nedělaly při cvičení chyby.

Existují i knihy, jak nejlépe využít spojení mysli a těla, protože psychika souvisí s fyzickým zdravím a vysvětlují, jak pracuje lidské tělo.

Pilates mohou cvičit ženy i muži bez ohledu na věk

Ti starší se mohou zapojit a zkusit svou koncentraci a mít radost z pohybu. Pokud těmito cviky se rozhýbá naše tělo, neboť protahováním získáme přesnost a plynulost v tom správném dýchání, naučíme se soustředit a kontrolovat svou mysl, jak cviky správně udělat. Zmírníme tím bolest zad, zpevněním docílíme lepší ustálení kostry a získáme plošší bříško.

Zajímavostí je, že se nedoporučuje cvik na břicho / sklapovačky

Dle analýz a zpracováním nových informací, se při tomto cvičení připisují až přes 50% poranění zad. Musíme přijít na lepší cviky, které nám pomohou vylepšit nejen fyzické, ale i duševní zdraví. Únava a vše okolo ní se točí okolo našeho zdravotního stavu, a to se zlepší jen stylem dobrého dýchání při cvičení.

Pilates cvičeníZkusme se zamyslet třeba nad nějakým sportem, například takové krasobruslení, či golf, chce výtečnou koncentraci s dechem a každý pohyb musí být proveden precizně a plynule. Vypadá to, že to může provést každý, ale zkuste si to. Určitě to není jednoduché tak, jak to vypadá.

Pokud bude mít človět nějaký cíl, a to by měl mít každý, má naději, že když pozná něco nového, neměl by se vzdávat a vyzkoušet se soustředit na své vlastní tělo a to nejen tím, že přestane jíst tučné a sladkosti.

Jak se říká, naděje umírá poslední, a i když mnozí z nás budou mít zprvu zábrany a pustí se do pilates s rozpaky, přejme si jediné – začít a vytrvat.

Technikou tohoto cvičení najdeme pozitivní vnitřní klid, tak důležitý na naši nervovou soustavu

 

Napsat komentář