Připravte své tělo na hubnutí. Máme pro vás 6 tipů

Připravte své tělo na hubnutí. Máme pro vás 6 tipů

Přemýšlíte právě nad tím, že byste do léta zhubli nějaká přebytečná kila? V tom případě lze jedině doporučit, abyste před samotným hubnutím své tělo na tento proces připravili. Zajímá vás, jak na to?

Dodejte svému tělu jistotu

Ze všeho nejdříve se zaměřte na své tělo. A uklidněte jej, že s hubnutím není spojen nedostatek jakéhokoliv druhu. Pokud totiž například nedodržujete dostatečný pitný režim, začne organizmus vodu zadržovat ve formě lymfy. Člověk se cítí nafouknutý a může si myslet, že přibral.

TIP: Navštěvujte akupunkturu při hubnutí. Pomůže vypustit z vašeho těla nejrůznější škodlivé látky.

Stejně tak tělo zareaguje i na situaci, kdy nejíme pravidelně. V takovém případě začne organizmus hromadit tuky, jelikož to vyhodnotí jako nedostatek zásob. Tuky přitom tělo hromadí i tehdy, pokud trpíme zimou. A stejně tak při dlouhotrvajícím stresu se nás tělo snaží podržet alespoň tukovou hmotou.

Mějte pohodové ráno

Nenávidíte každodenní vstávání? Tak si zkuste rána co nejvíce zpříjemnit. Nastavte si budík dříve, než je pro vás obvyklé. A využijte tento čas jen sami pro sebe. Dopřejte si osvěžující sprchu nebo vanu. A přemýšlejte přitom, co dobrého si dáte k snídani. Její přípravu si užijte a stejně tak si poté vychutnejte to, co máte na talíři. Nikam nespěchejte a do práce či do školy vyrážejte plni energie a s úsměvem na tváři.

I v práci myslete pozitivně

Jakmile ráno přijdete do práce, zkuste se vyvarovat konverzacím na téma, kdo onemocněl a kdo je na tom špatně. Místo toho se snažte na vašem dni najít to pozitivní a podělte se o to se svými kolegy. I v práci nezanedbávejte sami sebe. Dovolte si zívnout a protáhnout se, když o to vaše tělo požádá.

Nedělejte to, co nechcete

Po příchodu z práce domů se nemusíte okamžitě pustit do všech těch neodkladných povinností. Věřte, že úklid počká. Pokud jste unavení a chcete si na chvíli oddechnout, klidně to udělejte. A ostatní činnosti nechte na příhodnější dobu. Nebo je delegujte na jiného člověka v domácnosti.

Jste to, co jíte

Svému organizmu musíte dopřát plnohodnotnou a vyváženou stravu. Vynechte proto nejrůznější náhražky a zpracované potraviny. Typicky se jedná třeba o sušenky, oplatky, pufované výrobky, brambůrky nebo nekvalitní čokoládu.

Vyberte si oblíbený druh pohybu

A na závěr zmíníme to nejdůležitější v cestě za krásným tělem – pohyb. Ten by vás měl vždycky bavit a neměli byste se do něj nutit. Vyzkoušejte třeba běh, bruslení nebo plavání. Čas od času si vyrazte zatančit a protáhněte se při uklidňující józe. A pokud se na cvičení zrovna nebudete cítit, bez výčitek si dopřejte chvíle odpočinku.

Další informace týkající se zdravého životního stylu najdete na www.netradicni-medicina.cz

Napsat komentář